berapa lame dah ♥

Daisypath Anniversary tickers

Saya Sayangg Awak

reaksi kau : 
yee, saya syg boyfiee saya , Mohd Sharol Ezeme B Shafie .

-pertama kali jumpa ngn awak , saye x knl awak sape , tak tahu perngai awak mcm mane , kate orgg x kenal maka x cinta kan ? so , dari hari ke hari , masa ke masa , aku cube kenal dia siape .

-skrg aku dah kenal dia mcm mane , dulu memg la org-2 cakap dia PLAYB** , okeyy , aku tawu .sbb dulu aku jugak penah menjadi mangsa nyaa . memg perit nak lupe kan orangg yg dah memain kan cinta kita terhadap dia , perasaan ape ntah lagi , msti la sakit bagai kan dicincang-2 haty nie . aku redha semua tu , mgkn 2 nasib aku la kan ? x boley nak buat ape-2 . :)

-sekarang aku dan dia telah pun bahagia bersama nya . dah nak masuk 3tahun dahh . wah , lame nye . mesti la lame kan . :) 27/3/11 nie genap lah 3 tahun . banyak pengalam aku dengan dia . pahit, manis , gembira semua dah penah aku dan dia lalui bersama . kan sygg kan ? ^^

-paling penting Mak n Abah n family dia dah restu hubungn kami . family aku pun dah merestui , sbb 2 kekal sampai sekarang kan ? aku dan dia berharap hubungan aku n dia kekal sampaii akhir hayatt . tu impian dia and aku , tinggi nye impian kami.
mintak-2 la kesampaian , aminn ~ ^^

- sekarang diaa milik aku , bukan milik kau kan ? jgn kacau dia! ladiess-2 , jaga lah pakwe awak yee , nty dikebas oleh perempuan-2 murahan . ^^,

- aku doa kan dia cepat sembuh , dia sakitt sebab aku , teruk taw . sorry okeyy sygg . SAYA CINTA KAN AWAK . 

Lots Of Love:
IFFA :)

No comments:

Post a Comment