berapa lame dah ♥

Daisypath Anniversary tickers

Teluk Sengat la !

reaksi kau : 
okeey , relaxxx . terik nafas . ok da . nty angn lain yg kelua . haha .  ok nak cerite pengalaman pegi kem kat TELUK SENGAT . huhu . nak dikate best la jugak . pegi hari jumaat , balik sabtu malam . weee . jom aku cerite , :)


JUMAAT : gerak dari sekolah dalam pukul 1.00. sampai kat sane 1.45 gitu kot . x ingat sampai pukul bape . masuk kampung Johor Lama . fuuyooo ! kat Johor lame kubur lame bersepah . tempat kteowg kem pon ade kubur lame jugak . dekat gile ahh kan degan dewan tmpat kteowg berkumpul . hahaha . mule2 masuk situ memg lah takut kan . x penah jejak kat situ . dalam pukul 3.00pm mase untk pasang kemah . lepas dah siap ,kteowg ddk lah dalam kemah . budak2 kemah aku , kecik , ira and ziha . okwy , kpale diorang boleyy dilayan .dah siap semua pegi mandi and solat maghrib pulak . mlm tu ade aktiviti jugak , okeyy . pakaian serba hitam . dah macam ape dah . jalan kene ttp mate . aduusss . dah lah depan aku lelaki . errgh .  x suke betull . tapi dikire beruntung lahh jugak x sekumpulan dengan kafir laknat *mr,bean . aktiviti abess pukul 12.30 am. fuhh . penat gile .


SABTU : bagun pukul 4.30subuh , peeh . cukup tido pulsk ksn ? penat gile ahh .bagun mandi ang pegi solat subuh . dah siap semua , pegi sarapan and berkumpul . ade kejutan . yeea ! pak long datang !best taw law pak long datang .team generasi harapan . pukul 10.00 pak long dah balikk . pagi minum , and ade aktiviti lagi dah macam PLKN pulak main kat air and panjat2 . tapi best tahu !? :) dalam pukul 12,00 ade aktiviti kat padang and seterus nye aktiviti gotong-royong keliling kampung and mandi lut ! haha , paling best mandi laut .terjun dari jeti  . bussh . jatuh dalam laut . haha . best2 . dah siap semua balik kemah mandi . and ade majliss penutup dan mase untk bersurai . kenagan paling indah okeyy . =.=

No comments:

Post a Comment