berapa lame dah ♥

Daisypath Anniversary tickers

... =..=

reaksi kau : 


ary nie ? sangat lah bosan kot . dari kat sekolah bosan . pagi aku aku janji kat dewan besar . haha . besa la jugak ko . sangat lah bosan kan ? dengan bebel cigu tu , bebel cikgu nie . grrr , tumpat telnge aku denga kena bebel . bebel pasal PMR (2009) yg menurun  . haha . kesan kan ?

dook kat deawan sampai rehat , denga cikgu norsham membebel . nseb baek pengetua x de , law x lagi panas telinge kan ? haha . mase cikgu norsham ucap , kaple otak boley masok lagi . pehh  , time mat lobang , teros x nak terime sia kpale otak aku . haha . separuh hangin aku . macam nak manki pon adee ==' ,grr .

dalm pukul 9.40 baru keluar rehat . bapak die . kpale otak aku dah berat gilee . macam nak muntah denga membebel cikgu . bak kate cikgu norsahm " pening kepale " haha !

time dah dapat rehat je , teross sehat je ! oke , kpale otak aku dah tumpat gile time tu . macam nak menyingee pon ade . kaybaii .

No comments:

Post a Comment