berapa lame dah ♥

Daisypath Anniversary tickers

=,,=

reaksi kau : 


boley tak kalau hari nie aku kate aku memg tak boleh tahan dengan seorang hamba TUHAN nie . aku tak tahu kenape hari nie aku memg tak ade mood , spoil lah kan mood aku nie . nak kua merayap pon macam nak tak nak je . nak g makan pon macam nak tak nak je *haishh , madah nak makan saje . puii .

****

kay malam tadi kau bejalan sepuasII hati kau , aku kat sinie yang macam nak mati tanggung sesorang kan ? seksa lah pulak rase orang yang kite sayang buad macam tu . hemm , tak pe , mybe naseb aku kot , redha je lah kan ?

****

selagi aku boleh tahan dengan kau, aku tahan kott , lau aku dah tak tahan , aku tak layan kau and aku buad bodoh je ngn kau , haha , sampai hati ke aku nak buad kau macam tu . ha , tgk lah keadaan , kay baii ):

ikhlasdari :
budakmakanhatidengankau (!)