berapa lame dah ♥

Daisypath Anniversary tickers
reaksi kau : 


kadang-II aku pikir . hidop manusia nie kadang-II memg suke kena kan org ke . ohh shitt ! jangan lah jadi macam tuh . tak baek . teheee . memg semua orang tak perfecttt . abes kau ingat kau perrrrfect sangat ? haishh , jangan lah doee . cermin diri . (: aku bukan cakap kat sape-II . nie hanye pandangan aku . aku memg tak perrrfect macam anak org kaye kat lua sane tu . (:

hee , nie entry tak buad untok sape-II , jangan ade yang terase .

aku rindu kawan aku . kau tahu tak kawan aku rindu kau . Siti nuraini ahmad . (:

ikhlas dari :
budakgemok (!)

No comments:

Post a Comment