berapa lame dah ♥

Daisypath Anniversary tickers

woo , relax kawan .

reaksi kau : 


relax doe , die nak nyingee tak ttu pasal . kite nak tudoh die cakap sape pon kie tak ade buktii . *puii , ayat putar beliy macam keling dah . bia doe die nak kutok sape pon , die salah lepas tu die nak meringse pulak , die tu memg tak bolehh buad kawan . senang lupe membe , susah carik membe , kau tgk je lah . jaoh mane die boley pegi tanpe laki-II kite . kite buad bodoh je , kita nak tudoh die cakap kat sape tak boleyy , sebab tak ade bukti . kite sme-II relaxx . (:

No comments:

Post a Comment