berapa lame dah ♥

Daisypath Anniversary tickers

kay , fine ._.

reaksi kau : 

Assalamualaikum :) kawan-kawan sihat ? jom bercerita :|

Aku rasa macam nak lari jauh-jauh je dari hidup kau . err . aku rasa bosan lah pulak kan dengan kau ? hari nie lah baru aku rase bosan . sebab kau tak ada penting kan aku langsung . Ya Allah . sedih nye . :'( ohh , please-please . jangan nagis Iffa , kau kuat . kau lawan je semua tu . aku cube tak carik kau . kay , aku dah berjaya tak carik kau . tapi ,nath ekk . tak dnga suare kau aku rindu , bile dah dengar rase sakit hati membuak-buak dengan kau . ehh , kenapa ? err . ntah , aku pon tak tahu lah kenapa ! boleh aku pegi jauh-jauh dari hidup kau ? boleh ? kay tak boleh , aku tahu . sbb sape kan nak marah aku , nak gaduh dengan aku , nak bebel dekat aku mengalah kan mak aku . 

haa, ye sekarang aku tengah menahan kesakitan . kau pon tak ade nak cakap ape-ape kat aku kan ? ye lah , sape lah aku dekat kau . aku bukan sape-sape bagi kau . sebab tu kau tak ada penting kan hidup aku . emm kay aku faham . kbaii . 

No comments:

Post a Comment