berapa lame dah ♥

Daisypath Anniversary tickers

Terima Kasih Bie :)

Hy kawan-kawan . kawan-kawan tgh buat ape tu ? kawan-kawan sehat ? oke ayat boring aku dah keluar . haishhh , fuhhhh , berabuk dah Blog aku nie . HAHA  baru berapa hari tak update , oke . rindu nak baca blog kawan-kawan semua . 

ha , okay , hari nie nak bercerita sikit . aku happy hari nie , sbb boyfriend aku buad surprise mase aku nak masok sekolah . ha , sempat lagi pakwe aku nak bg aku hadiah . siap berbungkus lagi . memg suke buad aku excited bagai kan ? HAHA . aku memg tak boleh org bagi aku barang yang siap berbungkus . romantik kan pakwe aku ? kau ade ? HAHA . haa , nnti kau muntah berdarah pulak kalau bace blog aku panjang sangat .

gambar kat bawah nie mencerita kan segala nya . :) enjoy




okay , habis . ha . ye sayang . terima kasih sebab bagi . syg tag je kot kat fb . n mintak-mintak ayam je * hii ,malu nak cakap perkara sebenar . * dah lame kot tag kat fb . tapi , sekarang dah dapat . okay , syg akn jage macam mane yang bie suruh kay , sayang akan buad ape yang bie cakap kay . sekali lagi , terima kasih banyak-banyak . i love you soo much lah !

ziha , same tak jam kite ? haha . aku pon ade okay . :) 

No comments:

Post a Comment