berapa lame dah ♥

Daisypath Anniversary tickers

Dear Boyfriend :')


Dear Boyfriend ,

 peluk cium sini , hehe , rindu kau lah , tahu kan rindu yang tahap macam mana . tahu kan ? kau paham kan ? ala , ridu ny nak bekepit dengan kau , rindu ny nak gurau dengan kau , rindu ny nak buli kau , rindu ny nak denga kau gelak , rindu ny nak gigit tgn kau , rindu semua lah sng citer *lap air mata* . 

Dear Boyfriend , 
 Aku tahu lah sekarang kite memg selalu gaduh , text pon jarang , paling-paling pon call yang x sampai 15minit . kay , boringg tahap pig kay . mmg lah kadang-kadang tu aku faham kau , tapi kn , kalau dah setiap minggukan , sape tahan . kalau kau tahan x , jarang call , jarang text , jumpa pon x selalu , tahu lah kadang-kadang tu kau nak enjoy dengan kawan-kawan kau , tapi x perlu lah sampai lupa aku kan . aku x marah , cuma sakit hati je , sape x sakit hatikan tunggu text macam orang sakai . 

Dear Boyfriend ,
 Bosan mana aku dengan kau , meluat mana aku dengan kau , boring mana aku dengan kau , dalam hati  , dalam otak x pernah terfikir nak buang awak kay sayang , awak selalu bgy sy semangat bila sy dlm kerisauan , kesedihan , kerinduan pada mereka yang tersayang termasuk awak :') * Lap air mata lagi * memg selalu saya cakap bosan dengan awak , tapi bosan saya bila masa gaduh dengan awak je . x sampai mana pon bosan dengan awak . 

Dear Boyfriend , 
 Setiap doa aku , aku mesti selitkan doa untuk kau sekali , sihat selalu , berjaya dunia akhirat , bahagia disamping mereka-mereka yang tercinta . dan , mengingati janji-janji yang pernah kita janjikan dulu . ok sweet kay time tu :') x de sape yang tahu betapa sweet nye kan . 

Dear Boyfriend ,
 Im always love you , please take care yourself , jaga kesihatan , jangan terlalu fikir kan masalh sgt . I Love you , until when when kayy .

Jantung Hati .

No comments:

Post a Comment