berapa lame dah ♥

Daisypath Anniversary tickers

dugaan datang tanpa diduga :')

reaksi kau : 


MOHD SHAROL EZEME . 

aku sayanng kau . aku x tipu , aku x tahu sjak aku pegi blaja , macam-macam dugaan dtg kat aku , sampai kadang aku sendiri yang x boleh nak lalui sorang-sorang . kau tahu kot aku sayang kau , tapi kenapa ada je mulut longkang yang nak menggoyang kan hbgan aku , aku mmg btl-btl sakit lah macam nie , dah x tahu apa aku kene buat . buntu , mana jalan penyelesaian ? 

Dear Boyfriend ,

 aku ttp sayang kau macam biasa . walau macam mana pon kau buad jahat belakang aku . Insyallah , tuhan akan tunjuk satu hari nanti . aku diam je . nanti akan tahu sendiri . aku penat dah nak cakap . kay , cuba untuk kuat kan semangat diri sendiri :') 

Dear Boyfriend ,

 aku harap sangat hubungan aku dengan kau jadi macam dulu . Sumpah bie , rindu sangat . x tahu dah bie nak buat cam mana lagi . saya buntu , saya sayang awak lah , sayang sangat-sangat tahu tak , rindu macam dulu . :( rindu gelak tawa sama ,, rindu manja-manja . bie , jadi lah macam dulu , syang nak macam dulu , sy sayang sangat dekat awak , sampai dah x terkata dah tahu x . x tahu dah nak buat macam mana :'(

Dear Boyfriend , 

 setiap doa aku , aku mesti doa kan untuk kau sekali , berubah untuk kebaikan , berubah macam dulu , sayang aku macam dulu , kau x abaikan aku . aku nak macam dulu . aku x pernah lupe kau . aku dah x pandang dah lelaki dekat sini . aku fokus pada kau sekarang nie , sumpah bie . aku rindu kan kau sangat . rindu macam dulu . rindu sangat . 

Dear Boyriend ,
 aku doa kan kau berubah untk masa depan kau . aku doa kan kau berubah jd yang dulu . aku nak kau macam dulu . akhir kata , aku sentiasa sayang kau . love you until when when bie . dan , ada hikmah disebalik ny semua . Tuhan hanya menduga hamba-hambanya :'(

I LOVE YOU UNTIL WHEN-WHEN.
I MISS YOU .


peluk cium dari:

No comments:

Post a Comment