berapa lame dah ♥

Daisypath Anniversary tickers

yeahh . i love you :)

reaksi kau : 


Assalamualaikum :)

 Hye , lama ta update kan . haishhh , berhabuk . apa khabar awak semua ? harap-harap sihat lah kan . Btw , Selamat Hari Raya , ehhh , x de gamba raya taw . heee :) mmg malas nak update. yeahh , lari tajuk ye . bosan dah nie .

 Sayang , haish sayang kay dengan hubungan aku ny , ha , hari ny genap taw 4tahun 5bulan . haa . kita sayang awak , sayang sangat kay , walaupun kau sangat-sangat jahat dengan aku :) guarau kay syg . nnty mak marah awak .bukn kita yg kene marah . kita hanya mampu senyum je kalau mak cakap "Banyak Cantik Muka Kau :)" haha . kay mak abah sporting gila , salam dengan abah pon dia pegang bahu kita . kita dah macam anak dia . yeahh , terasa kasih sayang abah awak . ye lah , serius gila , abah awak nampak garang je kan , tapi hati dia baik gila . semoga abah and mak sihat selalu keyh :)

 Nie MSE pulok :) haish ye lah tiap kali buad salah , ada je ayat maniss kamu kan . yeahhh .ye lah . comel kay saat tu . malu aku dpan abah mak . kuat pulak tu kau cakap kan . errr . gementar . maluu :) k x nak cakap bebanyak kay psal awak sayang :)

Btw , aku sayang kay hubungan aku , syg kay keluarga kau . yeahh , kalau jadi , nnty kau ajak aku pulak kan ikut family kau bercuti . mengerat kan silaturrahim . InsyaAllah , kalau x ada apa-apa sy follow awak k sayang. muchiii muchiii :*

Dear Hero ,
I Love You More n More .
apa pun terjadi , aku tetap ada kau , aku tetap ada dengan kau :)
againn , I Love You kayy . 
kau memang jahat , aku benci kau kadang-kadang kay .hiiii 
take care :) miss you always yeahh !
Heroin :)

No comments:

Post a Comment