berapa lame dah ♥

Daisypath Anniversary tickers

saya mintak maaf kayy Sayang :)


Assalamualaikum :)


  Hii, apa Khabar semua ? harap-harap sihat lah yee . ehh , akak comel abg handsome yang dok berdating saja , semoga bahagia lah kay yang sedang berdating tu . jaga pasangan anda-anda semua . HAHA :)

  Eh sayang , sorry sbb saya bakar barang awak , sorry sangat-sangat , sbb saya x nak dah awak teringat lagi cerita lama . btw , saya cube buat yang terbaik untuk awak sayang , untuk awak semua boleh :') sayang , nnty kalau ada rezeki kita pergi shooping , beli barang-barang awak tu kay . saya x nak dah cerita lama kembali . puas dah kay . apa orang nak cakap pasal saya cakap lah , nak kutuk ? kutuk la . saya kisah pulak kan ? x rugi pon dohh kalau kau nak kutuk nak hina aku , tapi x libat kan keluarga aku atau keluarga dia dah lah . berani kau libat kan pasal keluarga kiteorang ? cube , mesti lpas nie kau x kan nak berani mengutuk sana sini . ehhh , kau dah pon bukan nye anak orang bandar pon , anak orang kampung jugak kan ? *ehhhh , aku dah melarut panjang sangat dah niee ..wawawa *

sayang , saya cube jadi yang terbaik , buat yang terbaik selagi mampu , selagi bernyawa . saya cube semua nya untuk awak kayy . saya harap awak akan burubah kay sayang . saya maaf kan apa yang terjadi sebelum nie . bnda dah nak jadi , nak buad macam mana kan ? saya terima walaupun payah . errrr :'(

boyfriend aku selalu stalker blog aku . terima kasih stalker tercinta . I Love You ♥

No comments:

Post a Comment