berapa lame dah ♥

Daisypath Anniversary tickers

err --

reaksi kau : 

Assalamualaikum.. sihat semua, haishh, harap-harap sihat lah-- bercerita lagi dekat sini yee, habis kat mana lagi nak bercerita. dekat sini lah. mana lagi kan , sape nak baca,baca lah, tak nak? boleh angkat kaki sekarang! haha , mengganas ek? tak de lah ganas sangat, biasa jee ni. mula lah ceritaa nyeee :) HAHA..

Setiap masalh x de yang tak boleh selesai kan. semua boleh selesai. lari dari masalah? tak ade sape yang lari dari masalah. jauh mana lari dari masalah benda tu tak kan selesai. kau penat nak hadahp semua ny? haa, sape suruh kau buat masalah. pandai kau buat pandai lah kau tanggung-- 

Kalau aku? aku pon tak sebenar nye kalau ada masalah nak selesai kan dengan cepat. tapi kalau ego tu dah serang diri. macam mana ekk, nak atau tak, kite kene relax lah dulu, HAHA, kadang kadang aku pon cube nak relax. HAHA , tapi paham paham lah kan. err-- apa kata orang, lain orang lain citarasa nyee, haha, apa nyy? kau paham? tak paham? buat buat lah paham yee? HAHA.

Kalau ikot kan hati, nafsu memang aku pon tak nak hadap masalah niee. di sebab kan kite tak boleh larii lah kite kena cube selesai kan masalah nie. benda semua boleh buat bincang. cume boleh relax atau tak jee, kalau jenis memaksa, memang tak lah kan. kalau dengan  aku, kalau yang jenis memaksa tahu lah apa nasib kau akan datangg, haaa, baru kau tahu, kalau aku boleh sabar aku sabar, aku relax dengan semua, kau nak tengok aku meletop? haa, try lah, setiap orang ada tahap kesabaran nye-- 

Ok, cukup lah tu aku membebel, ntah apa apa je aku membebel dekat sini. melarut jee lebih. HAHA , okayym selamat membaca :) next time jumpa lagi. xoxo wassalam..

 

No comments:

Post a Comment