berapa lame dah ♥

Daisypath Anniversary tickers

sygg , sygg , ^^

reaksi kau : 

haa , sape bdak yg ka atas 2 ? nak twu , rase nye dah ada yg knal kott . kan , kau knal kan sape ? x knl suda lahh , ape aku kesah . ~~ huhu , ini lah buah haty aku , ngee , nak bagi twu name ke ? rase x pyahh kot , dah knll kan ? hmm , dia ny lahh yg slalu hppy kan aku , skit kan haty aku ( yg ny x slalu) , ^^ tmpt aku lepas geram, maki hamun , dah mcm ape dah , tapi aku tetap syg kat dy , wlupn dlu bermcm2 msalh dy bg at aku , huu , tpy skrg da kurg kot . kan bie kan . haha . wlupon dy ny tmpt maen maki hamun , tapi dlam hati tetap no satu , kan sygg kan ? hehe , ape pon jadi kt kite , awak slalu ckp jgn lepas kan kate ptuss , tapi saya degill , tetap jgk nak ckp kata ptuss , issh . kadang-kadang awak pon dah ptuss asa gan perangai saya kan ? saya rwuu , sbb awak slalu ckap . aokk , akhirr kate dari saya , i love youu . <3

No comments:

Post a Comment