berapa lame dah ♥

Daisypath Anniversary tickers

AGAS !

eh , title x nak gile pulak kan . HAHA . ade la cerite pasal agas nie . tdy ade haty agas nie nak fight gan membe aku . hah ! kau salah orang lah agas . HAHA . kau ingat membe aku tu ape . tawu lah membe aku couple gan abg kau , yang kau jadi kesenak no knape . macam die tu couple gan kua pulak kan sampai kau nak bencibenci die . kau tu dah lah agas baru nak naek , baru form 3 kot dah nak tunjok beso kepale kau , hah ! fuck lu lah agas ! macam bagos je kau tu , PMR pon tak lepas lagy . ade hati nak jadi taiko kat tanjung datok , tak de sape boley jady taiko tanjong datok selain Mad Madi yg kacak tu . HAHA . 

aku and membemembe aku tak setaraf nak gadoh dengan kau , and kiteorg x kan bunye kalau kau tak mule kan dulu kay . kau nak suroh kiteorg hormat kau , kau hormat la sistersister dulu . muahh :*

No comments:

Post a Comment