berapa lame dah ♥

Daisypath Anniversary tickers

erghh !

aku sangat sedih bile bangun pagi S.E aku kosong je , satu message tak ade , satu call pon x de . miscall lagy lah jaoh sekalii . time tu aku tengok handfon macam nak hempas pon ade . aku tahu aku nie slalu wat kau marah , selalu sakit kan hati engkau ! tapy , selalu nye lau gadoh or blabla , engkau akan hantar message kat aku dalam pukul 0100am , tapy mlm tadi tak ade . kau marah aku ? aku dah pujok kot , dah mintak maaf kot . kau nak ape lagy ? kau tahu hati kau je saket ? hati aku sape nak amek tahu ? selalu nye kau nak aku yang mengalah . malam tady aku dah mengalah habess dengan kau , tapy engkau yg jual mahal sangat kan ? kay , aku pegy sekolah dengan tak call , tak message , aku tros pegy macam gitu je . pas aku balik sekolah tengok fon , okey , ade satu message dari engkau , aku teros replay message kau dengan perkataan " owg dah balik " itu saje ayat aku and die call aku tak angkat . tadi message kejap and die tros tak replay message aku , kay , kau busy lah tu . aku biakan je . and hari nie  balik dari sekolah , aku sangat tak ade mood ! kbaii 

No comments:

Post a Comment