berapa lame dah ♥

Daisypath Anniversary tickers

loveyoumoreandmore ♥



ehh , budak mukee manje . ngeee , jambu tak muke diee . jambu kan . kay kekasih hati , jiwa dan raga . heee . tahu tak si manje nie hobby diee ape . bukan jalan tau , bukan menggatal , hobi diee jap-II .



tadaaa ! nie hobi diee . okeyy tak hobi die . oke kan . dok menjolok bola snooker . ngeeee , naty kan aku dah kawin ngan kau , kau dah janji dengan kau kan , naty aku beli kan kau table snoker , bia kau buat kedai snooker pulak kat rumah , nanty aku jadi cashier , kau tukang perhati kan orang . law kene tangkap kite jene tangkap bedua kan ? haha , kate kau sehati sejiwa . muaahh . loveyousendat-II .



tapi kan , aku x penah give up menuggu kau maen snokerr , kadang-II . law nak pegi minum dengan kau , air aku dekat habis dulu tgu kau , kau tahu kan ? tape , selagi aku boley tunggu kau , aku tunggu , kau kan macam chips more , kejap ade , kejap x de . haha . bie , aku sayang kau , jangan buad hal . muahh . lovekausendat-II taw .


ikhlasdari :
budakgemok ♥

No comments:

Post a Comment