berapa lame dah ♥

Daisypath Anniversary tickers

trial SPM

reaksi kau : 



hell-o kawan-II yang super awesome .:) tadi hari ke-2 trial SPM . whooo . tadi BI oke . bukan senang taw . paper 1 ntah pape je aku buad karangan . satu jam lebey . merapu jee buad karangan 350 patah perkataan . memerah otak betol tadi . haha .

naek rehat exam paper 2 pulakk . oke , paper 2 senang la jugak . semua aku jawab . cume bahagian novel aku tak jawab . sebab tak bace bab novel . haha . novel ofcourse 0 la kan , dari 15 markah . teros dapat kosong . haha . dah malas nak perah otak lah tu . ngeeee . boley ke gitu ? duli pulak kan ? otak aku , suke hati aku lah nak perah ke tak . aku perah otak kau boleyy . bak aku pinjam otak kau . hihi . jkjkjk .

tadi jawab paper mengantok gilee. tak tahu hari nie ape setan gayut kay mate aku . haha . tak boleyy blahh la kan . sentak-II aku . nape lah cikguu tu kejot aku , sayang saye eh cikgu ? sebab tu tolong kejot kan . haha . tapi saye ngantok lah cikguu . cikgu boleyy dodoi kan saye dalam bilik aircond ? fuhh . tak agak eahh , bilik aircond mintak . cikguu niee , baru nak mimpi , dah cikgu kacau . nie nak marah . nak jee tepok meja . haha .

tadi kami dikecuali kan untok pergi kokrikulum . ngeee . suke nyee kite yak payah pegii koko . sayang cikgu , patot lah cikgu cantek je aryy ny . haha . i love you teacher , muahhahaha .

ikhlas dari :
SPMcandidates :)

No comments:

Post a Comment