berapa lame dah ♥

Daisypath Anniversary tickers

peewit !

reaksi kau : 


hy kawan-II superb awesome . nak berceloteh lagi nieh . 

tadi hang out dengan SUPERHERO . lepak rumah die . gadoh , gurau , main cubit-II . haha . then lapa pegi makan . heee . oke nak cerita pasal makan .

makan ? sape tak nak kan ? hehe . kalau aku makan dengan SUPERHERO aku , aku tak kesah comot . sebab die pon tak kesah aku comot , nanty die lah yang tolong lap kan yang comot-II tu .nanty die cakap cam ni kat aku " sayang nie , makan pon comot-II . nanty die lah yang tolong lap kan dengan penuh kasih sayang . haha , sweet kan ? pakwe kau ade ? tak ade kan ? haha , kalau ade , untung lah kau . pakwe kau sayang kau . 

to my dear , thax sebab kau snggup jage awek kau yang selalu comot bile makan dengan kau . muahh . sayng lu taw . pelukciun dari sayang .