berapa lame dah ♥

Daisypath Anniversary tickers

tolong dengar cakap aku selama sebulan .

reaksi kau : 

  • kau tak payah nak penting kan kawan kau .
  • kau tak payah nak dengar cakap kawan kau sgt .
  • sebab kau pon jarang dengar cakap aku kan ? 
  • sampai bile kau nak suroh aku dengar cakap kau ? 
  • sampai bile kau nak suroh aku tahan dengan perangai kau ?
  • sampai bile kau nak tipu aku ?
  • sampai bile kau nak dengar cakap kawan kau ?
  • sampai bile kau nak ikut telunjuk kawan kau ? 
  • sampai bile kau nak ikut telunjuk kawan kau ?
  • sampai ble kau nak nak ikot bontot diorang ?
  • ye pun ingat aku nie ade hak jugak dalam hidup kau .
  • bukan kawan kau je . 
  • aku rase aku lagi penting kot .
  • tapiii . nak buat macam mane kan ? 
  • kau lebih pentingkan mereka-mereka .
  • yee lah , mereka-mereka kan ade kereta .
  • aku dekat sinie ade ape ? ape pon tak ade .
  • ye tak ?
  • tapii .
  • kasih sayang untk bagi kat kau aku ade . 
  • yang penting aku penting kan kau dari kawan-kawan . 
p|s : hargai lah orang yang sayang kat kite selagi die masih ade dekat dunia nie . 



No comments:

Post a Comment