berapa lame dah ♥

Daisypath Anniversary tickers

zaman sekarang . ishishish .

reaksi kau : 

Readers , Assalamualikum . 

kite ade kenal sorang kaka nie . aumm , omell cgt , antik . tapi sekali tengok la , bile dah berkali-kali tengok . macam muka tak siap lah pulak kan? HAHA . tu bkn masalah nye , ye tak ? masalah sekarang nie , die tu macam hipokrit la , bukan macam kot , memg hipokrit pon . errr . sbb ape kite kate die hipokrit . nak tahu tak kenapa ? sebab kan , die kan , kejap-kejap tudung die ade atas kepala , kejap tak ada . awak rase tudung die pegi mane ? kite rase alien pinjam kot tudung die . HAHA . tudung die kan mahal . beli dekat pasar malam . sebab tu alien nak pinjam . HAHA 

wahai kaka yang terlebih besar tapi penulisan macam budak tak habis sekolah tadika . ye pon nak kutuk orang . agak-agak lah yee . kaka kan dari keluarga yang baik-baik . tak baik lah nak kutuk orang banyak-banyak . nanti mak kite marah . ye tak kaka hipokrit ? 

k lah kaka comel . nanti kalau kaka ada kutuk kiteorg . kiteorg kutuk kaka balik oke ? sape makan gula terasa manis nya . HAHA . bye kaka . hugs and kiss :*


NOTA KAKI : WA NAK KUTOK PON PANDANG KIRI KANAN . MINTAK MAAF . WA PON BUKAN BAIK SANGAT . TAPI TAK LAH HIPOKRIT MACAM KAU KAKA ! 



No comments:

Post a Comment