berapa lame dah ♥

Daisypath Anniversary tickers

hey,hey,hey !

reaksi kau : 




Haters Stalker Readers Assalamualaikum . 

Sudah-sudah lah kan hidup tu nak menghina orang , kutuk orang . haish , dah besar kan ? Jangan nak buat perangai macm budak kecik kan ? Hidup manusia memg macam ginie ekk ? Dengki , Busuk hati dengan apa yang kita ada . kalau aku pakai apa-apa pun , beli apa-apa pun , bukan guna buit mak bapak kau . yetak ? paling-paling pun duit mak bapak aku , duit bf aku bagi kat aku . knp mesti kutuk orang , hina orang . tak payah macam tu sangat . nampak beno kau ngutuk diri sendiri . ==' kau nak bising-bising sbb kau tak ada ape yang aku ada . mgkn kau jeles kot . kau nak ? pergi lah beli sendiri . mampu sangat kan ? mak bapak kau bagi kau beribu-ribu tiap bulan kan ? tak kan tak mampu nak beli . opss ! kalau kau terasa , pergi mampus . Kbaii 

P/S : aku tak pernah kacau hidup kau . tak pernah kutuk diri kau . tapi kau mintak orang kutuk , hina diri kau . so , kalau orang buat untk kau jangan marah yetak ? ILOVEYOU


No comments:

Post a Comment