berapa lame dah ♥

Daisypath Anniversary tickers

:p

reaksi kau : 

Haters Stalker Readers Assalamualaikum . 

Kadang-kadang pelik kan ? yetak ? pergi sekolah bawak DSLR pun ada budak iri hati , busuk hati . tak paham lah . aku bawak binatang tu bukan nak menunjuk kat korang yang aku ada binatang tu . bukan aku sorang kan yang ada . ramai kan yang ada . tak patut lah kan kau orang nak dengki , iri hati . nak sound belakang buat apa . ingat aku dengan kawan-kawan aku heran kau nak sound bagai . kalau kiteorang nak plessing pon bukan nanggung barang orang . tak main lah nanggung barang orang . tak macam kau , pandai nanggung barang orang je . lepas tu bercerita nak lebih macam kau tu bagus sangat . macam barang yang kau pinjam tu barang kau sendiri . haisshh . sedar lah diri . jangan nak sound orang je pandai , tapi kau . hape pon tak ada . berbual lebih . jangan ingat orang nie senyap sepi dalam kelas kau boleh senang-senang buat bising . gimam lah kau kan ? lain kali kalau nak bercerita biar benda yang kau cerita tu ada depan mata . baru puas hati . kbaii




 NOTA KAKI : lain kali kalau nak plessing , bia plessing barang sendiri . baru puas hati . entry nie dah lama nak post . tapi tak post-post pon . xD



No comments:

Post a Comment