berapa lame dah ♥

Daisypath Anniversary tickers

hello !

reaksi kau : 


Haters Stalker Readers Assalamualaikum . 

haii , rindu bena dengan kawan-kawan semua , lama betol tak update blog nie ha , berhabuk pulak tgk blog sendiri . haha . ye lah  kan , ntah kenapa sekarang mals nak update-update bagaikan ? alahai .boring nye . ada kawan dah pergi belajar jauh-jauh . ada bf nak ajak gaduh je . yetak ? rindu pulak dekat orang Kedah tu . tambah dengan rindu dekat bf aku tu ha . 

orang Kedah , nanti dah masuk Sem 2 jangan lupa tukar taw . rindu doe dekat kau . kau pulak dah sibuk kan ? kay lah tu , aku paham . jaga diri ye . i miss you dear , 

oke , boring kan ? dah lama tak menaip , rasa kidal pulak , okbaii -,-

No comments:

Post a Comment