berapa lame dah ♥

Daisypath Anniversary tickers

hell-o :)


Haters Stalker Readers Assalamualaikum . 

haishh , ==' ras jelous pulak dok menterjah blog orang semua , ada je cerita yang dorang cerita . aku dok membaca je lah , kay , idea tengah tak ada sekarang .so ? gimampos lah , rasa malas pon ada . yetak ? k , sekarang duduk rumah je , cuti sekolah kan ? ehh , kite nak pergi beli baju sekolah . jelous pulak tengok orang beli baju sekolah . haha , kay , semua aku nak jelous . suke hati aku lah kan ? bukan jelous dengan kau pon . 

pergi jalan teman anak-anak cik yati beli baju sekolah , aku dok sebok belek-belek kasut converse yang selalu dipakai waktu sekolah . haishh , teringin lagi nak kasut converse . kasut yang baru beli tu ok lagi kot , pakai je yang ada . aku nak kemana pakai kasut bagai , yedak ? aku bukan nye menggalak macam kau kau kau kan ? pegi mana-mana make-up 3 4 inci , haha , rimas je pakai make-up 3 4 inci . semak dekat muka aku nie ha . 

aku baru balik bercuti sebenar nye . tapi tu lah , aku malas bena nak menaip , first day pergi melaka , pergi Wonderland , pusing banda melaka , check in hotel dekat Kay Ell , carik hotel merata-rata , semua full , biasa lah kan , christmas . pergi pahang , check in hotel lagi dengan cik yati , pergi mandi-mendi dekat gambang , then balik muntah-muntah , haha , padan muke , mak aku kate nak sangat berjalan kan . haha . kay , gamba-gamba nye nanti aku upload , enjoy kay pergi dengan family cik yati , ha tu lah , dekat 3 hari kot tak contact gan bf aku tu . menahan rindu . haha . ayat x boleh blah kan ? kboii . 

No comments:

Post a Comment