berapa lame dah ♥

Daisypath Anniversary tickers

sayang , i love you , FULLSTOP !



Haters Stalker Readers Assalamualaikum . 

Dear Boy . kau denga sini , aku sayang kan kau kay , kau ahu kan ? kay , mesti kau tahu . tapi tu lah , kadang-kadang kau suke sangat uji aku macam-macam , kadang-kadang benda tu nanti makan diri kau sendiri . ye lah , nak gurau dengan aku tak agak0agak , macam kau tak kenal perangai aku kan ? 

buruk mana pon perangai kau , tak handsome mana pon kau , bagi aku tu semua tak penting kan ? yang penting hati kan . kau jujur dengan aku tak , ohh , kay InsyaAllah kau jujur dengan aku , *ciss , perasan pulak aku nie . haha . kau pon penah cakap kat aku kan , kecantikan , kehandsomeman tak penting , yang penting hati kene jujur . jyeahh , right ! 

kat mata aku kau dah cukup perfect sayang . tapi bagi mata orang lain nak ngutuk , sini lah , langkah mayat aku dulu , nak kutuk pakwe aku kutuk aku sekali , baru best . haha . 

Dear , sy mintak maaf kay kalau selama nie degil dengan awak , kurang hajar . biadap and macam-macam lagi . maaf lan sy kay . yang sy tahu sy sayang kan awak sampai bile-bile , awak cakap , bukan yang pertama , tapi yang terakhir . I Love You . take care sayang . 

No comments:

Post a Comment