berapa lame dah ♥

Daisypath Anniversary tickers
reaksi kau : 


Assalamualaikum . Hai kawam-kawan dan musuh terdekat . i love you haha


comel tak binatang kat atas tu . ha , comel kan ? comel macam musuh aku tu ha . oke abaika musuh yang tak ada hati perut . gimampos !


binatang nie la aku tgk dekat kedai . harga nya . YaAllah , melampau . sayang kau nak pakai ny ke ? ye lah , untuk lu memg kene . untk wa tak kene langsung . sbb binaang nie terlalu besar . ye lah , orang tak mampu nak beli BlackBerry . lain lah kalau dapat hadiah Blackberry . ye tak kawan-kawan ? ala , merapu pulak .


sayang  nanti kalau ada rezeki , beli lah satu . nanti lau kite boleh tlg kite tlg . haha . ayat macam ape je siaa . meloveyou . baii . :)



No comments:

Post a Comment